Fradag!!

åh vad skönt att sluta 20 i 11! 
åt då en mega lunch på skolan innan jag och matildorna drog en sväng på stan.
matte köpte en ny sing star skiva som vi ska nöta i morrn :) tror de kommer bli kul.
har nydligen komme hem och vet inte alls vad jag ska göra nu, pappa är fortfarande i skogen med hundarna.
hade tänkt gymma men känner mig lite lat.  tror det bli fika och nåt vänner avsnitt :)
jag skyller på det värdelösa vädret som gör att man blir lat och trött! när ska snön komma ?
snart bara en månad kvar till jul och ingen snö ? ska jag börja få panik än ?
det blir så mycket ljusare ute och man blir så mycket gladare om det är helt vitt ute och det knarrrar under fötterna när man går.



ja dom är alltid lika härlig som på bilden :) ni har väl inte missat deras blogg ?
www.matildathuren.blogg.se
www.matildalindberg.blogg.se


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahahahahaha jag dör!!!

2009-11-20 @ 16:38:37
URL: http://matildathuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0