Fredag.

Vaknade i morse av världens mardrömm att Mickale jaksson dödade min bror och hans kompis jens.
vi skulle gå på på natt klubben på hotellet och det var hur mycket folk som helst som stod i kö.
då MJ sa att åt jag och liza kunde gå in på den nedre natt kluben för där vare inte lika lång kö in. så vi gick dit och när vi just är utanför rasar taket in och där inne var emil & jens.
jag och Liza fick veta att det var planerat att taket skulle rasa in och döda pojkarna och att vi också skulel bli offer. vi rymde för att MJ inte skulle få tag i oss. vi satte oss på en buss som stod utanför hotellet där några av våra lärare satt och vi fick åka hem till luba som bor i k-berg för att MJ inte skulle hitta oss.
helt sjuk dröm!

var en stund på skolan, inte så värst mycke folk där i dag tycker jag trotts att de var tbg mässa.
slutade vid 3 och har seda ndess tage de lugnt fikat och ska snart göra mig middag. börjar jobba om en timme.
sen blire en lugn kväll, kanske med en film :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah vilken dröm och vilken stavning på michael jackson

2009-11-13 @ 17:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0