jag behöver hjälp!

Har inte lyckats städa klart än ;/
men jag har komme en gå bit på vägen, har hunne tvätta 2 tvättar med bara mina kläder som har legat och skräpat i rummet. jag tycker då att det blev en stor skillnad i rummet men då pappa gickförbi sa han att det var långt kvar innan jag var klar.  jaja får väl ta och fixa de i morrn.

Hur fan ska jag bli av med min förkylning ?  kan det inte bara sluta och försvinna!
hatar att det typ bara forsar snor! och eftersom jag redan har snyte sönder nästan så gör det bara mer ont att snyta sig nu! 

Matte i morrn direkt på morgon har ju fan inte räknat nåt på typ 4 veckor så kommer ju ha glömt bort hur man gör! snart äre väl dax för prov också om inte mins fel.

har då sutte och kika på en nymobil med pappa ikväll, och visat vilken jag önkat mig i julklapp.
då visar jag han vad jag vill ha för nån och i vilken färg och typ 20 minter senare då jag står i köket och gör fika så läser han högt om en mobil osm verkar jätte bra och när jag kommer till datorn och kollar vad det är för nån så vare ju den jag önskade mig. tror inte han riktigt lyssnade där i början. haha

håller på lägga in bilderna sen vi firade Oskar nu, lite efter jag vet men bättre sent än aldrig. haha

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0