Lite sömn!

Natten till idag blev det inte alls mycket sömn eftersom vi satt och skrev och tränade på våra tal.
i natt lär det inte alls bli nå mer sömn. komme för ca 45 minutersedan hem efter att ha vare på 2 timmars P-möte.
tiden går ju så fort när man har roligt ;)

Håller just nu på att plugga inför matteprovet. jag är sämst på matte och just nu försåtr jag inte varaför jag valde att läsa matte C. jag sitter och går igenom avsnitt för avsnitt bara för att när jag gjorde repetions frågorna fattade jag noll vilket jag kommer göra i morrn också.
kommer ju för en liten stund på att jag ska ha läst minst 60 minuter i min engelska bok till i morrn och eftersom jag inte lästa nåt i den förra vecka är det nog på tiden att jag måste göra det. ja det är inte alls ett lätt liv jag lever just nu!

Fick ju även veta att resterande av min läxfria vecka inte blev så vi ska visst ha Rk prov på torsdag och de känndes inte alls bra kan ju inget om det vi ska ha prov på, och eftersom det är sista provet innan kursen avslutas vill man ju gärna ha ett bra resultat vilket jag inte kommer få!

Nu ska jag koka mig lite te och försöka räkna vidare så jag kommer mig i säng någon gång.
får jag sova alls i natt bli jag glad. jag hatar när läranara inte alls har koll på varandra utan alla släpper prov ióch inlämnings bomben samtidigt!! kom igen skärp er!!
Hoppas ni får sova får en gos natts sömn och sendan önskar jag mig själv lycka till eftesom de kommer behövas!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0