Lördag!

fan vad skönt det var att göra bort religions provet igår. sen på kvällen gick jag på bio med lisa och såg nya stige larsson den var riktigt bra :) sen åkte vi på hockey men hann bara se sista 2 minuterna ;/  när vi skulle åka därifårn så tappade lisa bil nyckeln någonstans mellan isladan och bilen och hur lätt äre att hitta den näre är mörkt ute och slask på marken. men tillslut så fann vi den och åkte hem och såg en film lisa hade hyrt :P


idag har jag hunne en del känns de som. vakande och gick direkt till duschen sen for jag mamma & pappa på stan och kollade lite efter nya jul belysningar :) hittade några som blev bra :)
sen åkte vi hem och fikade och nu har jag nyss äte middag och ska bege mig till jobbet. kände inte alls suget att jobba men 5 timmar barukar gå fort :) sen blire film när jag kommer hem.

i morrn kommer bli en tråkigt dag, måste skriva mitt tal jag ska hålla på måndag som jag inte ens har börjat skriva :/ börjar jobba 5 så måste bli klar innan dess. borde försöka bli klar med julstädningne i mitt rum också.

nej nu beger jag mig till jobbet :)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0