Måndag!

Då var svenska talet bortgjort och jag var rätt så nervös när jag gick upp för att tala.
När jag var klar sa läraren att hon nästan blev rörd och det tar jag som något posetivt :)

Det har vare en lite ovanlig dag efter som det har kommit 10 cm snö vilket jag älskar!
Har haft sking kirg med lisa men som tur var så slutade vi fred, eller ska jag vänta mig en snö mulning någon dag framöver ? haha come on lisa bring it on!


Lisa var söt när hon hade skrivit ett fint medelande och tejpat fast skinga på det hon trodde var mitt skåp men hon tog fel. hahah

Har vare ute på stan en sväng för att leta sponsorer till balen fick då någa glada besked :)
Ikväll väntar en pluggar kväll, har matte prov i morrn :(
Ska även hinna med ett personal möte som jag hoppas inte tar allt för lång tid.

Jag längtar jätte mycket till helgen då jag troligen tar ledigt på fredag och åker på jul shopping till umeå för att inhandla lite julklappar :) sen kommer mina kusin och hans söta barn som jag ska umgås med. vi ska hälsa på tomten kolla in julmarknaden och kanske baka pepparkakor :)
jag hoppas det är fler som är på att gå ut till helgen för jag är jätte taggad!

Har fått ett mycket tråkigt besked idag och det är att jag inte får tillbringa jul med någon av mina bröder eftersom Emil åker till Thailand och Eric inte får ledigt från jobbet.
Fick dock ett glädjande besked att Eric troligen ville komma upp när jag ska ta studenten :)  det är inte så mycket att se men skulle ändå vara roligt.

Nu väntar middagen och sedan in i mattematikens värld!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0