Måndag!

Vaknade med världens huvudvärk! skjussade mamma till jobbet och när jag komme hem somnade jag en timme till och försökte dra mig upp ur sängen då men hade så sjukt ont att de inte gick ;/
Till lunch blev det statoil burgare med matildorna :) och på de en fika hos mig. sen planerade vi balen med hp :)  fan vad bra det här kommer bli! hihi

Håller på städa mitt rum nu, har snart lyckats få bort alla smuts kläder vilket var typ nästan allt jag äger, eller i allafall hälften. Det ser inte alls bra ut här ner, måste fan orka städa klart i kväll så man kan vara här.

Är sugen på att åka till gymmet men tack vare min snuviga och sönder snytna näsa så måste jag ta det lite lugnt några dar till. på torsdag skiter jag i om jag fortfarande är sjuk då kommer jag inte orkar sitta still längre :P ahah

Nej tillbaka till städningen, nån som vill hjälpa så äre bara att kika förbi ;)


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0