Onsdag!

och det har vare en dryg dag, men en mysig stund under dagen var när jag var hos liza och drack te och hade livsrådgivning. haha  jag fick en läxa till nästa möte.
sen pratade jag och matilda pinsama situationer och oj vad roligt man kan ha åt de senare :)

det blev inte mycket av mina planer för att gymma idag men i morrn! :) haha

ikväll ska jag skriva en filosofi uppsatts och förhoppnings vis ska de gå rätt fort om man bara kommer igång nån gång. sen ska jag lägga upp bilderna från helgen ;)

möjligen att jag ser greys eller att jag trotsar min lathet och åker in på gymmet, den som lever får se hur mycket av detta jag lyckats med senare i kväll.

längtar sjukt mycket till helgen och sovmorgon!!
fick lön i dag och gissa om jag är glad :D ska försöka vara sparsam då :)

i like it!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0