ooont!

åh mina ögon bara svinder och ibland ser jag suddigt. jätte jobbigt! hopaps då att detta är borta tills i morrn då jag ska skriva nationella i 5 timmar.

Har sett DH nu och det är lite svårt att hänga med när man har missat 4 avsnitt.
har haft världnes diskussion med både emil & mina föräldrar om vad man ska tro om svin influensan.
jag tror inte att det är hela världen, att allt bara är uppförstorat. men de tycker inte mina föräldrar.
emil var mer förstående på hur jag tänker men han tycker jag ska ta mig en tankeställar, så jag kanske ändrar uppfattning men jag säger nej. visst jag tänk tänka en gång till men jag tror inte jag kommer ändra uppfattning för de. haha

Nu blire sängne och ladda inför nationella i morrn.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0