söndag

oj vilken helt sjuk bra kväll det blev i går  :) jag umgicks med hur trevligt folk som helst!
tack alla för det!!

det uppkom några gåtor från gårkvällen, tex vem har sputt ner min soa som jag fick skura idag ?
vem körde mig och matte till hottan ?
varför har sokar lagt sin tröja under min madrass ?

vem denna någon på toan är kommer jag nog aldrig få veta.
jag har fått svar på vem som körde mig och matte.
varför han hade lagt sin tröja där vet jag inte, men tydligen en kul grej som jag blev lite rädd för när jag väl upptäkte det!

fina bilder från gårkvällen kommer senare eftersom jag är så lat att jag inte orkar fixa de nu.

nu blire andra filmen för i kväll och kanske lite fika på det. back to school i morrn, jobbigt men en lite sovmorgon får jag mig allt :) hihi

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag väntar fortfarande på bilder.............

2009-11-25 @ 17:04:20
URL: http://matildathuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0