Söndag!

idag äre första advent och inte alls länge kvar till jul :)  jag är full med julstämning!
Om en timme bär det av till jobbet och efter jobbet blir det uppesittar kväll med http://matildalindberg.blogg.s
då vi ska skriva våra avenska tal som vi ska hålla i morrn, vi kommer lätt vara dom bästa talarna! mvg till oss båda skulle jag tro!  haha


eftersom jag är i fullgång med julstämnning så har jag börjat fundera på julklappar till lite olika personer.
har kommer fram till några som är helt klart!  men det är inte alls lätt de där med att köpa rätt.

nästa helg kommer min kusin och kusinbarn, då ska vi gå på julmarknaden och åka till julparken och hälsa på tomten :) sen ska vi troligen baka pepparkakor också :)  de kommer bli mysigt!

nej nu måste jag börjar frächa till mig inför jobbet :)

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Du ska få fan för semester, räkna med det!

2009-11-30 @ 15:34:17
URL: http://matildathuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0