Söndag!

Klev upp just efter 9 i morse och lite trögt gick de.
Började jobba 10.30 och oj vad dagen har gått fort.
har fått mig en hel del goa skratt åt tobias.
när båda var inne på lagret släkte han ner och då vart det verkligen SVART, såg inget och så börjar han göra läskiga ljud. klart som fan jag blev rädd :P haha

sen när han skulle städa toan gick jag in först för att se om papperskorgen behövde tömas då jag hittar typ en snorkråga i handfatet med blod. jag går ut och skrattar och säger till tobbe att det ligger en överaskning i handfatet åt honom. då han kläcker ut sig:
- är det en tamping får ju du ta bort den!!!
hahaha  jag trode jag skulle dö. det var kul.

skönt att vara hemma nu i allafall :)  men oj vad jobbigt det blir att gå till skolan i morrn.

Förövrig var det en hel galen men rolig kväll i går :)
haha rocktema var ju kung!!

 jag och min trevliga kolega :)   jag och olivia gick in hårt på rock temat.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0