Sverige.

I natt komme jag hem igen, efter 10 dagar i irland :)
det vare vare riktigt bra där bort. Ville inte åka hem i går morse då jag var tvungen att lämna familjen jag bott i.
trivdes riktigt bra med dom. stor och härlig familj.
en av killarna i familjen spelade i ett band och förhoppnings vis ska som bli liak stor som U2 :)
fick vare med en kväll när bandet repade och dom var riktigt bra!

har besökt guinnes öl fabrik och shoppat en del :)
tog med mig en rejäl förkylning hem också, så för tillfället sitter jag och snörvlar för mig själv.
har vare på skolan och förberätt tbg mässan i dag. sen var vk och interjuvade oss om hur vi haft de i irland.
i morrn komemr min söta kusin till lse för att gå på mässan så då hinner jag träffa henne :D
har personal möte i kväll sen ska jag bara ta de gode lugnt och hoppas på att bli frisk!
ska jobba ihelgen trotts min förkylning men det ska nog gå bra :)


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: linnea

welcome hem.

:D

2009-11-12 @ 16:45:20
URL: http://goddamnmaddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0