tisdag!

ja då var vi redan inne på en ny vecka. har inte alls hunnit mycket här i livet, men i kväll lyckades jag påbörja min önskelista och jag har mycket noga gått igenom den för både mamma och pappa. haha jag känner mig som en 8 åring nu när julen börjar smyga på. jag blir sur för att snön kommer och försvinner lika fort och jag blir sur när pappa säger att jag inte kan få allt på min önskelista vilket jag egentligen också vet.
nä så länge jag får en ny mobil så är jag nöjd, det är väl det största behovet just nu.

jag försökte övertala pappa om jag borde få mer julklappar i år eftersom min älsta bror har övergett oss och ska tillbringa julen i thailand med sin tjej i 3 hela veckor.  men det tyckte pappa inte var rättvist. men hallå äre rättvist att dom får fara utomlands i 3 veckor ? NEJ!

men nästa jul då äre min tur att ligga på en varm stand och få sand mellan tårna. hahaha
skratta bäst som skratta sist!

idag blev mina nyårs planer spikade också :)
jag vill ju inte vara sämre än dom andra så jag beger mig upp till tärna/hemavan :) det kommer bli gode nice!!!


nej sängen nästa nu, det är ju faktisk en dag i morrn med och inte vilken dag som helst heller det är lönedag!!!
och under dagen ska jag få en massa gjort, som jag troligen inte kommer lyckas med. haha h

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nej, alla symptom tyder på svininfluensan!!!!

2009-11-25 @ 17:25:15
URL: http://matildathuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0