Tisdag!

Har vare på en föreläsning om miljön, gjorde det mest för att slippa religion men det var ju lite intressant också :P
Har redan börjat längta till helgen.
På lördag blire tjej middag och vin drickning :)  det var längde sedan vi hade mys middag nu så nu vare dags men lite impuls :P  hoppas på att det är många som ska ut i helgen!



Håller på städa mitt rum för fullt nu, men det går väl inte så där jätte bra i dag heller, känner jag mig själv så kommer jag inte bli klar i dag heller :P hahah

Tack till matilda www.matildathuren.blogg.se som gjorde ett tappert försök att göra så att kommentarerna skulle synas men lyckades inte riktigt. skumt de där!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag har listat ut det nu, om jag bara får ditt lösenord!

2009-11-19 @ 23:50:03
URL: http://matildathuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0