Torsedag!

Åh är det nåt jag hatar så är det att plugga inför prov och saken bli ju inte bättre av när det är mitt värsta ämnen jag måste plugga också religion.  hela kvällen har blivit förstörd för att jag ska kunna typ 20 sidor om islam. jag är så trött redan nu när jag inte äns kan hälften att jag stavar torsdag fel i rubrik fället men jag orkar då inte bry mig.  det har vare en massa bra på tv i kväll också som har gjort att det blivit lite svårt att konsentrera sig på att läsa. snart blire fika och möjligen svensson svensson som jag troligen ska hålla mitt svenska tal om.

skönt med fredag i morrn också :) sverige premiäs på stige larsons tredje film, jag hoppas att lisa vill följa mig annars kanske man bara tar det lugnt och börjar ta fram lite jul pynt. men ingen jul känsla alla utan snö.

mamma raporterade från arvidsjaur där de var ca 15-20 cm snö. ska jag måste flytta dit  ? :O
nu vill jag ha snö och 20 minusgrader.
förövirg har jag komme på ganske många nya saker jag önskar mig till jul :)

min vän matilda 
http://matildathuren.blogg.se har kanske möjligen drabbats av grisen och jag tänkte hälsa på henne i dag under hålet men i stället sov jag i 2 timmar. blev dömd som mördare till spindeln på min toa. och när jag skulle klippa katten blev hon arg på mig så jag har så fina märken över höger hand nu.
det är tacken man får för att man försöker vara snäll och hjälpsam!
nej nu måste jag läsa vidare så jag kanske möjligen kan svara rätt på en fråga i morrn.

Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Matilda

Nehe, men det menar du inte? Du är både en mördare och en svikare........

2009-11-29 @ 13:32:16
URL: http://matildathuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0