091005

Måndagen är här och det var riktigt trögt att stiga upp när klocka ringde i morrse.
Tiden på skolan gick halv segt på förmiddagen, men har då lärt mig hur jag ska försvara mig om de kommer en man och överfaller mig så de ni ;) haha
Har nyss vare på statoil och fota inför anonsbladet som kommer till veckan. vi har ju superhelg där så håll utkik efter de ;)

orkade inte fara tillbaka till skolan, tror dom andra har hunne gå hem :P  så nu sitter jag här hemma och ska fan försöka vara duktig nu och göra bort läxorna jag har sjute upp så jävla länge så jag blir av med det, så får jag en gode lugn vecka sen :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Att du inte har sagt att du skaffat en blogg?! ;D

2009-10-05 @ 17:30:41
URL: http://matildathuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0