091006

Tisadg och det var jätte kallt ute i morrse. -6 när jag for till skolan. men det är bra kylan kommer före snön :)
På skolan har det inte hämnt allt för mycket, fick jobba hemmifrån på sista lektionen så nu SKA jag göra klart engelskan och religionen så jag bli av med de för gott!!
Sen har jag vare om hos Emelie innan jag for hem så nu äre bokat tid för min förändring, haha bara jagi nte hinner ändra mig innan dess ;)
Träffade söta Pauline på skolan idag och vi snackade hår färger och hon gav mig lite tips.
Så nu känns de rätt bra att färga håret.

innom en snarframtid :)

Ska försöka inna bli klar med all jävla läxa nu under eftermiddagen så jag inte behöver göra nåt i kväll :P
då kanske man ränt skulle ha bakat nåt ;) Desperate housewife börjar ju ikväll så de får man ju bara inte missa :)
Nej, nu sk jag ner i skol böckernas mörka värld.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0