091007

Hej mitt vinter land!
idag komme snön och den ligger faktiskt kvar på marken.
körde hem under rasten för att hämta oskar och med sommardäcken på sladdade jag omkring som fan.
Skulle skjussa hem Liza på vägen till furuvik och i svängen upp mott villaryd stod bilen mest still. Det är lite läskigt, så hoppas pappa snart köper nya däck och byter :)



Har svenska förtillfället och har just fått tillbaka bra responsen på mitt tal jag höll förra veckan :)
Är hungig so mfan just nu men äcklig lunch som det är så blir det nog att slå till stort på en kyckling smörgås ;)
Ska jobba vidare nu :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Hampe

haha köp däcken själv och byt själv! :P

2009-10-07 @ 12:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0