091009

Kvällen har jag tillbringat här hos madde. vi har haft en hel mysig fredag kväll som började med en god middag och sedan filmen the proposal. efter filmen gick vi ut på en promenad och sen dess har vi testat kläder och haft hur kul som helst. har skrattat så jag får ont i magen hela kvällen. hur ofta har man sånna hel kvällar ? 
Madde fick ett roligt sms i kväll som vi tolkade på vårt eget sätt, och det blev ganske så roligt, fattar du ? ;) (intern skämt)

men slut på skämten i morrn bär det av till stan där jag som snabbast sprang in på stadium med mamma och hittade en peack jacka jag bara måste ha! jag hoppas till 1000 att den är kvar i morrn när vi kommer och att den passar så kommer den få följa med mig hem. Har även tänkt köpa jeans och nå andra mysiga höst kläder :)
Sen under kvällen ska vi festa och det kommer bli super kul :)  måste självklart höra av mig med min klass som har  fest utan mig i morrn, är ledsen att jag inte kan närvara men det kommer fler gånger ;)

Nu ska vi krypa till kojs och mysa :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0