091014

Det var ganska kul att se vissa personers reaktion idag när dom såg att jag hade färgat håret :P
måste säga att jag trivs otroligt bra :) hehe

var och gymmade med matildorna idag och det gick fint, känns skönt att komma igång med träningne på riktigt nu :)
kul att party nisse också ska skaffa gymkort där :P

har bakat muffins med smak av citon ikväll och dom blev rätt goda men tror jag sattsar på choklad nästa gång.
har hunne va på statoil och göra en internet kurs eftersom min datorn inte ville  öppna fönstret här hemma men det gick rätt fort med lite hjälp av åsa :) hihi

i morrn blire prom med lisa :) sen måste jag skriva min svenska artikel ;/
kul att jag har prov på måndag så jag måste träna på det över helgen, och eftersom jag jobbar så kommer dessa 2 saker vare de enda jag har för mig.
åh vad jag längtar till höstlov känner bara för att sova bort några dagar :P

nu ska jag skynda mig i säng :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0