091015

Idag hade vi en lite ovärd lektion på morgon så jag och matildorna for och gymmade i sätllet, fan känner att vi börjar bli duktiga nu :) och mer av detta ska det bli. har bytt från gymmet på badhuset till de i stan och det är mycket bättre eftersom det är större och har flera olika rum beroende på vad man ska träna.
efterskolan åkte jag och olivia och köpte ett gymkort och då träffade jag en ny pojk som jag blev helt förälskad i ;)

fick tillbaka rättskunskaps provet i dag med ett bra resultat :) 
hänvisar till 
www.matildathuren.blogg.se där hon skiver om sin glädje av provet hon fick tillbaka.
jag kan verkligen inte sluita skratta åt hennes svar på frågan.  hahaha

ska kanske försöka börja skriva svenskan nu eftersom den ska in i morrn senast klockan 14.00 :/
Kvällen ska jag tillbringa med lisa på långpromenad :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahaha inte jag heller!! Jag fattar ingenting?

2009-10-15 @ 20:08:11
URL: http://matildathuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0