091019

Fan vad skönt det var att gymma :) bra gick det också tycker jag.
i morrn äre en ny dag och ett nytt pass som väntar de ser jag framemot :)
Sitter nu och tittar på Roast på berns, det är ju så sjuk bra program, samtidigt som jag fösöker plugga engleska glosor men de går inte så bra.

Har pratat med min storebror Emil i eftermiddag och han berättade om en förläsning med tina turner (rallyföraren) som var på måndag som han trodde jag skullel tycka va kul, vi skulle gymma tillsammans och möjligen åka till stockholm. och bara allmännt hinna umgås så jag ska låna pengar av mig själv och åka till han på söndag :D
Det ser jag verkligen fram emot :) 


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0