091022

Fan ibland fattar jag inte varför man är så lat och skjuter upp allt in i det sista.
Jag och lisa har vare ute på en riktigt power walk i kväll och då blev det att jag sköt upp det här med att skriva artikeln. när jag komme hem fikade jag te med pappa och väntade ytteligare en timme. och NU sitter jag här efter 11 och har just öppnat ett nytt dokument och skrivit in rubriken för att påbörja min artikel. den ska vara inne innan 14.00 i morgon fredag, så har ju ca 15 timmar på mig. det ska jag nog klara. går hem direkt efter skolan halv 12 i morrn och kan skriv aklart och skika in den då. men fan måste skärpa mig och börjar med saker tidigare!!

I morrn kommer i allafall bli en bra dra tror jag.
har ju då skola till halv 12 och sen måste jag ju göra klart svenska, har inte så stora förhoppningar om att jag orkar göra det i kväll. sen vid 2 tiden ska jag och lisa på gymmet :)
sen äre middag på parkhotell ca 17.00 och sen ser vi helt enkelt hur kvällen slutar.

Har även blive tillfrågad om jag kan tänka mig att hoppa in och jobba lång jävla passet på lördag om Tobbe skulle vilja vara ledig och jag tänker på pengarna och svara jag, de är väl lika bra.

Fick även veta att jag kanske inte kan dricka på Halloween. eftersom jag jobbar till 22 nästa lördag och eftersom det kan vara mycke folk i farten så kan jag måste jobba över och vem vet då hur länge det kan bli.
Men slutar jag innan 11 så beger jag mig ut och blire senare så ställer jag upp som chaffis. men detta kan jag inte veta i förväg utan det ser man ju helt enkelt på lördag den 31/10.

Nu måste jag skynda mig att påbörja svenska så det går lite fortare att bli klar med den i morrn, önska mig stort lycka till för det kan behövas!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0