Äntligen Fredag!

Äntligen äre fredag, och kallt som fan äre ute.
imorrse då jag rullade ivägtill skolan vare -3. men nu har tempen stige så nu äre då 11.7 i solen. men de känns jätte kallt. slutade vid halv 12 idag vilket var grymt skönt :) började med taco paj till lunch då sen for jag och köpte lite fredags godis som jag sitter och smyg äter ifrån. börjar jobba om drygt en timme så ska snart börja byta om och göra mig klar så jag inte behöver stressa, kanske fikar nån smörgås innan jag åker iväg också.
jobbar till 9 eller 10 i kväll jag har faktiskt ingen koll. haha
Har då nyss pratat med min bror så han skulle kolla om jag kunde komma och hälsa på han och linnea då jag har höst lov :) de skulle vara jätte kul :)
Jag har ju varje helg fram till slutet på november inbokat att göra nåt speciellt, men jag jobbar ju varannan helg.
Idag om en månad åker jag och min klass SP3 till Irland i 10 dagar.
det ska bli så himla kul :) lite jobbigt att man måste bo hos andra familjer för jag suger ju verkligen på att snacka engelska, men de ska nog gå bra :)
Nej nu ska jag chilla vidare innan jobbet börjar!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0