Fredag!

Äntligen fredag men dagen började inte alls bra.
skulle först köra mamma till jobbet och på vägen hem inser jag att fläkten är fel inställd så hela rutan immar igen och jag blir förbannad på alla trafikanter som är i vägen. När vi skulle börja filosofin så skulel vi samtidigt öppna ett balen konto men det tog längre tid än väntat och allt bara strulade. slutade i allafall vid halv 12 och fort då hem och åt lunch.  sen blev det till att skynda sig att skriva klart svenskan men inser när jag är klar att firstclas inte fungerar så jag måste upp till skolan igen för att lämna in den.
har nyss vare och gymma med lisa en stund :) fan vad duktig vi var! 
ska snart gå ner och duscha och börja göra mig klar för kvällen klockan 5 ska vi vara på parkhotell :) tror de kan bli en trevlig kväll :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0