Fredag kväll.

Så grymt sönt det är att äntligen får sitta hemma isoffan.
Har jobbat i 8 timmar utan nån paus. längtar redan tills löne dax ;) haha
De sista jag gjorde innan jag gick hem var att jag satt på golvet och frontade i godis hyllorna, då jag stärcker in handen för att dra frma godiset så ser jag nåt rött på min hand, jag drar ut hande och lägger sedan in den igen på hyllan då den bli röd igen, jag kollar upp och ser en leende person i kassan. haha
jag tänkte ju va fan har jag fått på min hand men då vare bara robert som skojade lite. haha
Nu ska jag gå och hämta min välförtjänta goispåse och slå igång nån bra film :) hehe
Fan så skönt med sovmorgon i morrn :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0