Fredag.

Snart är det fredags mys om det så är det sista jag gör. Snart är detfredags mys hoppas inte föräldrarna stör.
Nu är det slut på veckan, det är dax för fredags mys!!

Ja och äntligen vare fredag :)
har egentligen sovmorgon till 5 i 10 men jag sitter på skolan redan nu och skriver klart min svenska analys så jag kan "jobba" hemifrån i eftermiddag. vilket egentligen innebär att jag tar 12.40 bussen till umeå.
Gissa vem som ska sova som en stock på bussen om inte jag ;) haha

Jag tror helgen kommer bli kanon :)

Min lärare som vi hade prov med igår hade ju då komme på att min mamma är den hon är, så han hade frågat om det stämde. och vi pratade lite om det, sen nu på norgon så kommer han fram till mig och hoppas att jag inte hade tagit illa vid mig för att han hade frågat vem hon var.
- det spelar ju absolut ingen roll vem din mamma är, du behöver ju inte alls vara politiskt lagad åt samma håll för de. ja han pratade ju på ett tag. haha
men jag börjar bli ganska van när folk frågar om det är min mor.

Nu ska jag kolla igenom svenskan en sista gång innan jag loggar ut från datorn.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Johoo ;D

Det vet du mycket väl unga dam! Vill gärna inte sprida det över internet, men du vet MB....

2009-10-09 @ 15:37:46
URL: http://matildathuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0