Halv 7 hos mig.

Har umgåtts med Pauline i kväll :) sötare tjej får man ju leta efter.
vi pratade för det mesta men det var nog så kul. var ju så länge sedan vi sågs så de var ju en del att ta igen.

Vi tittade lite på halv 8 hos mig, och båda tyckte det skulle vara så roligt att få vara med i de programmet, så vi komme på att vi skulle göra en egen verson av det hela : Halv 7 hos mig.
detta kommer gå till precis som i tv 4 personer bjuder på middag varsin dag i veckan hemma hos sig.
man ger betyg på maten och den som har högst poäng vinner :)  det kommer bli super kul :)

Sen bjöd hon på fika (sockerkaka & god saften) riktigt gott vare :)
Vi kikade på bonde söker fru och jag komme på några nya nyåslöften till 2010.
Ja vi har hunne med en hel del i kväll och det har vare så mysigt och roligt :)

Har prov i morrn och än har jag inte pluggat nåt, men man ska väl roa sig med nåt under 3 timmars hål i morrn.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: pauline

going!

2009-10-08 @ 16:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0