Hockey.

Har vare och kika på Hockey i kväll med Lisa, Kajsa & frida :)
LSK lekte ju ut Norsjö så det var ju inte ens spännande. Kallt blev det också, hr just börjar få tillbaka värmen.
När jag komme hem ringde Emil och snacka en stund och det är alltid lika trevligt.

Nu ska jag börja packa för i morrn bär det av till umeå :) jag är hel taggad.
men jag längtar till helgen om 2 veckor då det troligen blir min föra helt lediga helg på grymt länge.

Kanske måste börjar spara mina pengar för att köpa en ny mobil min är lite skum fortfarande efter vattenskadan.
När jag pratade med Emil stängdes samtalet bara av. Hans mobil är ju helt ny så den läre ju inte va nå fel på. Sen har en knapp sluta fungera igen :/  kanske blir mobilen jag hittade hos halebop ändå ;) men min ekonomi räcker inte för detta.

Ska sätta far med packandet nu så jag kommer till kojs nån gång :P
Längtar till nästa vecka då jag bli brunett :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0