Jag blir ofta kär, men inte på riktigt.

Har just sett färjan och Glenn är ju så himla gullig. Färjan skulle då verkligen inte vara bra om inte han var med.
Mötet om Irlnad gick ju rätt fort tog bara en timme, men då vi skulle fara krånglade låset på bilen igen så de tog en stund innan vi fick oss in i bilen. Hoppas då att nån av ägarna ringer servic så detta fixas.

Kom ihåg att jag och tobbe pratade lite om kärlek på jobbet här om dagen.
Tobbe tyckte jag flörtade för mycket med kunderna, jag sa att de var för att jag hoppade på att få ett nummer på nått kvitto men än har jag inte fått nåt. Kom i allafall fram till att jag ofta bilr kär i killar men inte på riktigt ;P hahah

- Emma, jag är kär idig
- jag är kär i dig också, men inte på riktigt.
haha ja, lite dålig humor får man ha i bland.

Nu måste jag fan i mig ta och göra klart läxan!
Jag som hade tänkt lägga mig tidigt (typ vid 10) men komme ju på att då börjar roast på berns och de kan man ju bara inte missa.



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0