Måndag.

Har vare på hotellet och kolla upp lite ingör balen med tjejerna :) vi försökte komma på ett namn på vårt företag men vet inte än vad det blir. men hade några roliga skratt medans vi försöka komma på nåt.
 
När jag kom hem från skolan idag hade jag stora förväntningar på att min nrj skiva skulle ligga bland posen men det gjorde den inte, så hopaps att den kommer imorrn :) 
I kväll ska jag verklignen försöka vara duktig att göra läxa.
i morrn äre redovisning i religion åh det känns super drygt och jobbigt.
har en kurs åt statoil jag ska göra, som måste vara gjorde senast onsdag så hopaps det inte tar allt för lång tid.
har en svenska debbat artikel som ska vara inne senast fredag så jag har ju mitt.
plus typ 45 engelska glosor :/

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0