Onsdag.

Det var tänkt att vi skulle vara på gymmet 8 i morse men när emil va och väkte mig så bestämde vi att sova lite längre. skönt var då de :)
har nyss äte några smörgåsar och ska snart ta mig en dusch. sen ska jag ner på stan en sväng innan jag hoppas på tåget till sthlm :) hopaps verkligne linnea kan följa skulle vara så kul att gå på stan med henne där.
sen blire middag och mys med kusin i kväll :)

förövrig har jag fått en märklig knöl på min vänsta örsnibb. jag upptäkte den i lördags och den är fortfarande kvar ;/
tycker den ska fara bort snart det är lite obehagligt.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha men skoja du? Det ska alltid hända nåt med mig överhuvudtaget...

Det låter mystiskt med en knöl på örsnibben. Var 18de person utvecklar någonstans på sin kropp en tredje bröstvårta och detta är faktabelagt! Du kan nog va en av de lyckliga utvalda:)

2009-10-28 @ 16:48:08
URL: http://matildathuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0