Onsdag.

Fick tillbaka naturorovet idag och tro det eller ej så fick jag G-
jag trodde jag skulle få noll poäng men se jag över träffade mig själv.
undrar hur läraren betygssätter när en kille fick samma poäng som jag med fick en rest uppgift men det behövde inte jag göra. skönt för mig men jobbigt för han.
kan ju bara konstatera att det är läraren det är fel på!!

Ska föröska skriva en artikel om nytt i språket nu men det går ju som det gör och jag har inte hens skrive en rubrik. jobbigt för mig!
längtar sjukt mycket till helg och sovmorgon! men bara 2 tidiga morna till och sen ingen skola på ca 3 veckor :)
Skönt, Skönt och mycket skönt!!
På fredag ska jag till lillholmträsk på 60 års kalas och gissa om jag ska äta tårta och go kaker ;) jag längtar!!
Nej tillbaka till verkligen heten och artikeln.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0