Ont i tån.

För några veckor sedan var jag på personal fest med statoil till piteå och där gjorde jag illa min fot & tå ordentligt.
detta har inte blive bra sedan dess och det börjar bli lite jobbigt att svullnaden inte går ner.
efter vår långa promenad i kväll så har jag riktigt ont i tån och hoppas verkligen att en god natt sömn ska göra så att den blir bra.

lite suddig bild men man ser ju klart och tydligt att vänster fot är mer svullen än höger och det där är taget samma dag jag skadat mig, tån ser lika fördjävlig ut nu som då.

Morgondagen schema är fullspekat och ser ut som följande.
ska befinna mig på skolan till ca halv 3 sen väntar jag på olivia och sedan bär det av till gymmet :)
det blir en kort vistelse på gymmet för att sedan ta med hämt pizza hem och äta och sedan göra sig klar för jobbet som börjar 17.00 
vet ej än hur länge jag jobbar i morrn men 21 eller 22 och efter de ska jag hyra film och mysa med nåt gott att tugga på :) för att ladda inför resten av helgen. hahah


Har för övrig skrivit klart min debatt artikel nydligen och den blev väl inte så bra, men räcker för att få G.
Nu blire sängen nästa :) måste vara pigg och glad för i morrn äre skolfoto också ...

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fin tårna!

2009-10-19 @ 15:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0