Polisen.

Igår när jag körde hem från jobbet vid halv 11 tiden.
När jag kommer närmare viadukten så ser jag att 3 poliser står på vägen och jag blir lite halv nervös. kolla på hastighets mätaren för att jag inte ska köra för fort. men jag håller rätt hastighet.
jag stannar av och öppnar dörren, då en trevlig polis man stiger fram och däger att dom kollar körkort och nykterhet i kväll. då blir jag lite halvneröv igen och hopaps på att mitt körkort ligger i jackan och som tur gjorde de det.
jaf fick blåsa och det gick ju bra.
jag sa att jag komemr nyss från jobbet så nykter ska jag ju vara. hahah
det var ett roligt och spännande första topp av polisen.
men nu till det lite läskiga, det var att polisen stog just på den plats där jag för nån vecka sedan drömde en mardrömm om att jag körde förfort och dom tog mitt körkort.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0