Skit glad är vad jag är!

Under kvällen har jag umgåtts med Andrea. vi tog en lång promenad in till stan, stannae på ica och träffade en jobbande Matilda :) vi köpte ne kladdkaka senn gick vi hem och åt de och kikade på DH :) oj så bra de var :)

Mamma hade vare över till Annika och när hon kommer tillbaka säger hon att jagborde gå in på statoil och kolla sälj statestiken. hum tänker jag, mamma säger då att jag låg 2a, men jag tänker att är detta verkligen sant ?
jag backar tillbaka, funderar och messar sedan annika och får till svar att detta inte var nåt skämt :)
inse hur glad jag blir då :)  haha måste gå in på statoil och kolla de där för de känns som de inte kan stämma men kul äre i allafall :)

Sitter och kikar in vad jag har för nåt skolarbete att göra resen av vecka och inser ju att jag har prov på torsdag sista timmen. så i morrn blire till att plugga, men tydligen skulle de vara enkla frågor på provet vilket jag hoppas.

Kan upplysa om att eftersom jag och fyra brudar till fixar balen i år så får tydligen jag gå gratis och det får även min date ;) Jag kan även tillägga att jag fortfarande är ledig så är ni intresserad kan ni höra av mig så ska jag fundera på saken.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0