Söndag hela veckan!

Idag äre en typsigt söndag. Det är grymt dåligt väder ute och det finns inte mycket roligt att göra idag.
Själv har jag vare på dollar med mamma för att fördriva tiden lite innan jag börjar jobba.
Till veckan ska min söta kusin fixa utsendet lite här på bloggen :) så se ser vi fram emot :p
igår när jag jobbade skrämde tobbe livet ur mig.
jag stod och packade upp tokbak med ryggen mot kassan, det var inga kunder i butiken och tobbe skulle in på lagret, jag hör hur han öppnar lager dörren och helt plötsligt hör jag en underlig röst
- vad heter du ?
jag höll ju på dö!
men sen stog vi och skratta rätt länge :P haha

hade värsta mardrömmen i gårnatt också.
drömde att jag tappade körkoret för fortkörning och för nån vecka sedan drömde jag att jag körde full, detta är inte bra. men jag skulle ju inte göra nåt av dessa saker. ibland äre tur att drömmar inte är verklighet.
Nu ska jag fika, det är ju kanelbullens dag och sen måste jag börjar göra mig klar för jobbet.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0