Söndag!

Gissa om jag har haft en bra helg!

Fredag: for på parkhotell och åt middag med oskar,tobbe,fride,lisa,maria & jacob.
när vi sutte där nå¨gra timmar så bestämde vi oss för att gå hem till tobbe och kika på idol. där lekte vi även lite roliga lekar. vid halv 11 begav vi oss till baren på hotellet och där satt vi en stund. sen tog vi lite mat på statoil innan vi fick skjuss hem till lisa och efterfesten forsatte. själv gav jag upp vid halv 2 eftersom jag skulle börja jobba halv 11 på lördagen. men det var en grymt roligt kväll.

Lördag: steg upp vid 9 och duschade och kände mig rätt slö. åkte till jobbet när klcokan närmade sig halv 11.  Jobbade fröst med E2 och det fick ju hur bra som helst. Sen kom lisa och bytta av hon så under kvällen vare jag och lisa som styrde och ställde. ibland fick vi lite problem med sånt som ingen av oss kunde men tur att tobias fanns i andra änden av telefon. vid 9 kom robert och jag fick sluta. köpte lite chips och hyrde en skräck film som vi skulle se när lisa slutade vid 10. vi trodde filmen skulle vara så läskig att vi ringde sanna, marlen och julia som fick komma och kika med oss. just när filmen är slut så hör vi hur nån kommer in i huset men det är ingen som svara när vi ropar. vi hör hur nån går omkring på övervåningen och marlen går mot trappen för att kolla om hon kan se vem det är. hon kommer springandes tillbaka till soffan skrikande att det kommer en boll. ner för trappen kommer det då en stor pilates boll. tillslutr så vågar vi alla gå upp och hittar under lisas säng tobias och maria dom busarna som har skrämt livet ur oss.
Alla for och det blev jag och lisa kvar, vi bestämde oss för att dra raggen men det var inte så mycke folk i farten så vid  kvart över 2 tog vi med oss oskar och åkte hem för att krypa till kojs.

Söndag: har inte vare vaken allt för länge men fick ju en timmes extra sömn i natt :)
ska nu gå ner och börjar städa mitt rum, tvätta lite kläder och sendan börja packa.
förhoppningsvis kommer jag få mig en stand by till arlanda i eftermiddag och tar mig sedan därigårn vidare till uppsala och min broder emil :D
vi ska i morgon kväll gå på en föreläsning med tina tuner (rallyföraren). sen ska vi kanske åka till sthlm på onsdag om  det passar och hälsa på våran kusin Ulrica :)
får se vad vi mer hinner med :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0