Sweet.

Har sett färjan i kväll då man fick se glenns hus  :) jag skulle då inte tacka nej till att flytta in där. haha
Efter färjan började jag förbereda mig inför religions redovisningen i morrn och det har väl gått så där men det kommer gå riktigt dåligt i morrn. Religion är verkligen inte min grej!
Har inte fått så mycket annat gjort i kväll :/ hade hoppats på att få mer gjort men de kommer fler kvällar...



Har börjat fundera på om jag ska orka lägga ut pengar på att åka till emil på höst lovet, har ju inget bättre för mig + att det kan dröja LÄNGE tills vi ses nästa gång så skulle ändå vara kul. plus lite extra shopping är ju aldig fel.
Men måste väl ha lite pengar i Irland också. Nu äre inte länge kvar tills vi åker!
Nästan så man börjar bli lite nervös :P hahah

Nu ska jag slagga för i morrn blir en spännande dag :)
Hoppas som sagt att min NRJ skiva kommer i morrn.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0