Tisdag.

Befinner mig nu i en lägenhet på studentvägen i Uppsala och här trivs jag!!
det är lugnt och skönt :) ganska så tyst just nu för emil och linnea är i skolan och jag och märta sitter i varsitt rum och pluggar.

igår gick jag med emil till pollax (student området) och tog sedan cykeln ner till stan där jag vandrade runt i n¨gra timmar men köpte en så mycket förutom en mössa. sen cyklade jag tillbaka till pollax och sat på en insperations föreläsning med Tina Thörner som var hur bra som helst.
- hur kan vi tro att döden är nåt hemskt ? de kan ju vara det bästa som hänst oss i livet eftersom ingen verkar ju vilja åter komma från det döda.
ja det är ju faktiskt sant tycker jag.

hon sa en massa bra saker så när vi komme hem  därifårn var vi fulla med insperation för att lyckas med det vi vill!
hemma så tog vi det lugnt och kikade på film innan vi la oss.
träffade även en gammal bekant i går vilket också var trevligt :)

idag har jag sedan klockan 10 hållit på med uppsatsen vad är en människa ?
jag hade helt glömt bort den förra veckan, så blev så tråkig att fick ta med den till uppsala för att få den gjord i tid.
kommer inte att ha ork att göra den i helgen då jag jobbar från 17-22 tre dagar i rad.  plus att det 'r halloween på lördag men jag har ställt in mina planer och agerar chaffis i stället, efter 22 då vill säga om jag inte måste jobba över ;) 
Eftersom jag hopaps hinna skriva klart den i dag så ska min belöning då bli att vi (jag och emil, förhoppningsvis Linnea) cyklarut och går en sväng på ikea :) då känns det som att jag måste hinna bli klar med den under dagen så jag slipper göra den i morrn med.
i morgon kväll ska vi även åka till stockholm för att hälsa på min kusin som jag inte set på hur länge som helst :)
och hoppas även hinna med en sväng på stan kanske med linnea om hon har tid :)
här händer det bara roliga saker, (förutom uppsattsen då)

om en vecka befinner jag mig även i Irland och det ska bli riktigt spännande. pirrar lite i magen nu bara jag tänker på det.
Nej nu ¨ter till skrivandet så¨det blir klart.

Tjineling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0