Tisdag.

Har vare och gymma även idago ch det känndes hur skönt som helst :)
Under kvällen har jag umgåtts med Ida & Erika och gissa om jag har skrattat, fick ju lära ida ett och annat ;P haha
sen bakade tjejerna en super god kladdkaka :) har sutte och prata gamla goa minnen och det var super mysigt.
Missade ju DH pga att ida inte har 5an! så fick se andra avenyn i stället. var ju lite svårt att häna med mitt inne i en säsong men i slutet hängde man ju med lite i allafall.
men får se reprisen av DH på söndag :)
Har nyss sutte och skrive en profil om mig själv på engelska den blev inte så läng med vet inte vad man ska skriva.
nu ska jag krypa till kojs och sova som en stock  :)



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0