Torsdag.

Idag var det minnes stund för Stig, jag följde med mina vänner dit för personligen kände jag inte han.
men så fin minnesstund det var. när en av lärarna läste upp ett brav som sara hade skrivit till sin pappa kunde jag inte hålla tårarna inne längre. och när jag väl har börjat går det inte att sluta. det är så otoligt hemskt det som hänt.

har verkligen inte gort mycket på skolan i dag mest sutte, men har även vare och gymmat idag med :)
efter skolan komme lisa över och vi fikade lite av det jag bakade igår, mysigt vare.
Ska ut och power walka med henne senare, men sk abörja skriv apå min svenska artikel som ska in i morrn.
Har ävne blive ändrade plander för i morgonkväll, jag hoppas över 60 år kalaset och går på spa med lisa, oskar (som fyller år idag.) och tobbe i stället :) vet inte om fler ska med men de ser vi helt enkelt i morrn.
men de kommer bli kul :D


Nej nu blire till att ta tag i det här med svenska så jag får sluta till lunch i morrn :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0