Torsdag kväll.

Oj oj oj vad jag och lisa har power walka i kväll!!!
vi har gått från furuvik till hennes farmor typ 5 km bort sen tog vi en snabb fika bestående av saft och liten bulle innan vi gick hela vägen tillbaka. gissa om jag har ont i fötterna nu!
Annika ringde och ville att jag skulle jobba extra i morrn kväll så man ställer ju upp för laget, ser bara mer fram emot lönen i november i stället :P så när jag kommer hem från Irland äre inte länge kvar tills den lönen kommer :D  åh vad jag längtar!!!

så glad känner jag min för att jobba i helgen, eller inte riktigt än kanske ...



har verkligen inga pengar kvar nu, så blir till att ställa in min resa till uppsala vilket känns jätte tråkigt :/
men får hitta på nåt kul i stället som kostar mindre pengar :)

Nu ska jag skynda mig att skriva en debatt artikel som ska in i morrn, tur att man börjar i god tid. hahha
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0