Torsdag, lång jävla dag!

Steg upp just innan 7 i morrse och gick då ner direkt till arlanda express för att ta mig dit ut, fick mig en stand by biljett och tog mig hem till lilla lycksele. väl hemma lekte jag med molly och städade unda efter allt hon stökat ner. har hunne träffa matildorna,linda & lisa en tväris.
under kvällen umgicks jag med Lisa då vi satt i isladan 2 perioder och kika på hockey men kalls som fan så gav vi upp och drog på statoil och fikade med tobbe. trevligt!

jag hyrde en film som jag just har kikat på, och är inte alls avis på lisa och tobias som i morrn åker till övik för att gå på stan och bada! jag har ju bättre saker för mig som att dra in lite pengar.
kollade förövrigt in schemat idag en av alla gånger jag var på statoil och ser att jag har fått nya jobbar tider för lördag. istället för 17-22 har jag 19-03. kul va!
min lilla lilla tanke om att kunna gå på hotellet försvann och att vara chaffis kunde jag ju glömma. att få se vad alla har klätt ut sig till kanske jag fortfarande har en chans till, för förhoppnings vis ska väl alla dessa människor ha god mat efter hotellet :) och då äre ju tur att jag står bakom disken och hjälper till :)

men jag försöker se del hela mycket possetift (kan inte stava) så kommer detta att löna sig, jag slipper bränna upp pengar på bensin, alkohol och inträde till hotellet.
och eftersom jag har en så roligt jobb med trevliga arbetskamrater kommer jag få en lika bra kväll som alla andra och jag slipper vakan bakis på söndag! haha
men det hare vare grymt kul att få vara med på halloween maskerad, men det kommer en ny chans om ca 365 dagar.

hade tänkt fara ut och jaga med pappa i morrn men känner att jag behöver denna sovmorgon för att orka jobba ihelgen och för att sedan tidigt som fan på måndag morgon åkta till Irland i 10 dagar.
vilket säkert också kommer att bli kul. men inse så jävla skönt det kommer bli en vecka efter de att vi har komme hem feån irland då äre min första helg som det inte är planerat ett skit! och så ska det försöka se ut också!
jag klagar verkligen inte, när jag säger att varenda helg hela höste han vare planerad med olika saker, men ibland äre så skönt och behövligt med en RIKTIG ledig helg då inget är planerat.

nu ska jag kila ner till mig i källaren, hoppas att de inte är allt för kallt för jag har fortfarande lite huven sen isladan och krypa till kojs i MIN säng. de senaste 4 nätterna har jag sovit på en soffa.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0