Torsdag!

Jag ligger fortfarande kvar i sängen och drar mig men måste väl snart börja kliva upp och göra mig i ordning.
Är inne på körslagets hemsida och kika där man kunde rösta på vilken körledare man mest ser framemot att se, självklart röstade jag på roger pontare eftersom han leder lyckseles kör.
resultatet blev:

Vilken körledare ser du mest fram emot att se?

Caroline af Ugglas (9%)
Roger Pontare (32%)
Amy Diamond (11%)
Rigo Pencheff (2%)
Ola Svensson (13%)
Andreas Lundstedt (4%)
Stefan Nykvist (29%)

1422 röster totalt.

Tycker det var lite kul.synd att jag jobbar på lördag och missar programmet så jag får se reprisen på söndag.
Nu ska jag bege mig upp och äta lite, ha en bra dag!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0