vad fort tiden går....

har nästan skrive klart filosofin nu har fått ihop till precis 2 sidor och jag vet inte vad mer jag ska skriva. tycker inte alls detta var lätt men det känns gode skönt att det nästan är klart :) borde ju ha fått ihop till ett G i allafall tycker jag.

har nydligen pratat med min kusin som jag ska hälsa på i morrn :) jag åker nog efter lunch frö att gå en sväng på stan där om inte linnea har tid så går jag hellre en sväng med henne här :) måste hur som helst gå en snabb sväng här för att köpa nå tröjor på en butik som inte finns i sthlm vad jag vet.

Linnea och emil har även fixat så vi ska få åka bil till IKEA  i kväll, inse vad skönt och då kan man ju om man vill köpa lite större grejor, inte för att jag ska det men man vet ju aldrig ;)

känns som att hela lovet redan har gått fast det bara är dag 2 av det. men det är väl för att jag har planerat hela lovet.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0