working weekend.

Snart börjar mitt sista pass för denna helg. har jobbat fredag,lördag och söndag kväll. Helgen har gått rätt så fort, fast det vare en otroligt lugn helg :P
Idag har jag pluggat inför proeti marknadsförning i morrn :/ 

Det regnar ute och hur kul är de ?
ja de är då tur att man får vara inne en sån dag.  hade vare skönt om jag inte haed jobbat och man bara kunde krypa ner under täcket och se en bra film, men det kommer fler regniga dagar.

En vecka till sen äre höst lov, kan det inte ske ett mirakel innan dess att jag vinner en massa pengar så jag kan åka till uppsala ? men hur skulle det miraklet gå till ?


Ska byta om nu och börjar rulla in mot station. Ha en trevlig kväll!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0