y=kx+m

Fan vad jag är taggad inför helgen i ume :)
Det är riktigt länge sedan jag var där måste vara minst ½ år sedan.

Sista timme i dag hade vi matte i nästan 2 timmar, mitt huvud värkte och jag var super trött så sista typ 2 minuterna räknade jag om ett tal för jag fick det inte att sätmma med facit, men den skulle matilda hjälpa mig och hon ser då att jag har skrive upp ett annat tal än det jag trodde jag räknade, så när jag kollade i facit vare ju fel tal jag hade kollat på. så jag hade räknat talet rätt typ 4 gånger och hann bli arg för att jag alltid fick samma svar.

Åh vad jobbigt de känns med prov i morrn, men har ju ett gode fet hål på ca 3 timmar då jag hinner plugga så kan jag göra nåt roligare i kväll :) 

Tjingeling!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0