28/9

Jaha då behövde jag inte åka till malå i allafall :) ska försöka plugga lite i kväll och sen måste jag sätt afart på min träning. nu äre 3 veckor sedan jag tränade sist och detta är inte bra!
först utomlands en vecka och sedan förkyld i 2.  tror inte jag blir mer frisk än så här så nu ska träningen börja :) ska bli kul att komma ut och röra på sig.
talet jag höll på skolan idag gick rätt bra, vi var 9 st i min grupp som skulle hålla tal men ednast 4 var där. haha
fick sluta lite tidare från marknadsförningen så åkte hem och fikade men har hittat en spindel i mitt hus som jag inte vet vart den är för tillfället och den var sjukt äcklig så jag vågar inte döda den. hoppas pappa kommer hem snart och tar bort den. jag är så himla rädd för dom där äckliga små krypen.

igår tvärkikade jag på nån bild då jag hade mörkt hår och jag inser ju att det är ju typ 3 år sedan jag hade det mörkt. tiden går så himla fort.
kanske jag ska överväga att färga håret brunt igen och se om det känns bättre den här gången.
tål ju att tänka på :)

nu ska jag ut med molly & cilla.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0